tiistai 7. helmikuuta 2012

-

Nonii ajattelin taas kirjottaa blogii ku on aika tylsää ku oon nyt kolme päivää istunu kotona kipeenä.. Onneks huome pääsee kouluu ja sen jälkee stadii, okei vaikka en mieluiten kouluu ees menis, mut onneks huome on lyhyt päivä, meil alkaa klo 10 jossai ihmepaikas (en muista nimee) ja sit loppuu puol yhen aikaa, et iha kiva päivä sillee. 
Ajattelin et kerron vähä mun läheimmist kavereist, jotka on siis Vilma, Melissa, Alice, ja onha näit muitaki mut en jaksa luetella kaikkii.
Eli Vilman oon tuntenu vuodest 2001, ku oltii samassa eskarissa. Jo ekast päiväst lähtie ollaa oltu parhait kavereit. Melissankaa ollaa tunnettu vähä yli 2 vuot, mut kuitenki ollaa tosi läheisii. Allin, eli Alice, oon tuntenu vast vähä yli vuoden ku se tuli kasilla mun ja Vilmankaa samalle luokalle. 


Kuvii musta ja Vilmasta:



Tää kuva on otettu sillo ku oltii seiskal. ;D


Mä ja Melissa:


Tää on sit TOOOSI vanha kuva.. Eikä oikee oo muita kuvii meist :D



Mä ja Alli:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti