keskiviikko 8. helmikuuta 2012

nyt kaduttaa

Päätettii Vilmankaa aamul ettei mennä luokankaa eduskuntataloo, joten mentiin Vilmalle. Siellä sitte riehuttii, otettii kuvii ja tehtii kaikkee muut epämääräst. Mentii ruokavälkäks sit kouluu, ja sattu sopivasti olee hyvää ruokaa, pinaattilettuja, nami! No sit oli enää vaa luokanvalvojankaa tunti, joka kesti puol tuntii, ja sen jälkee päästii lähtee kotii. Ajateltii mennä Vilmankaa takas niille, mut yhtäkkii mulle tuli iha kauhee päänsärky ku venattii bussii, alko jomottaa korvist, otsast ja ohimoist, joten soitin mun puoliskälle et pitäiskö mennä lääkärii. No menin sit kotii (tai no äitille puksuu) otin pari buranaa, menin lepäämää ja kattomaa telkkarii. Ei menty lääkärii, mut nyt kyllä kaduttaa et menin tänää kouluu.. Ois vaa pitäny olla kotona ku oon ollu perjantaist asti kipeenä. No nyt oon sitte koko loppu viikon ainaki kotona. Toivottavasti oon ens viikol terve et pääsis kavereitaki näkemää joskus. :)
Ei mulla sitte muuta, heippa!


joo.. vilma kuulemma kadotti "päivän asu" - kuvat, joten laitoin nyt tän ku tästä näkee mitä mulla oli päällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti