maanantai 20. helmikuuta 2012

Sori en oo ollu paljoo koneel nyt torstain jälkee eli en oo kerenny enkä muistanu kirjottaa. En oo myöskää tehny mitää erikoist josta vois kirjottaa, mut kai mä jotai nyt keksin kirjotettavaks. Hmm oon ollu Jimbonkaa to-su, ja siin samal sit vähä kaikkienkaa Malmilla. Tänää meen varmaa käymää stadis ja oon Melissan ja Kristankaa, pitkäst aikaa. Sit meen varmaa Malmille, ja oon Jimbonkaa. Ei mulla sit oikeestaa muuta kerrottavaa ookkaa.. Kirjottelen sit myöhemmi tänää jos tulee jotai kerrottavaa, heippa!




4 kommenttia:

  1. Haa! Olen haastanut sinut tekemään postauksen vuodestasi 2011! Et voi lähettää tätä minulle enää takaisin. Sinun täytyy siis listata top 10 muistot vuodesta 2011 ja vuoden 2012 toiveet ja tavoitteet!

    esimerkki : http://retujapoppis.blogspot.com/2012/02/vuosi-2011.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voihelvetti täs tulee kestää ikuisuus :D:D no ei voi mitää

      Poista