torstai 23. helmikuuta 2012

ratsastamassa

Kävin tänää pitkäst aikaa ratsastamas. Ratsastin hevosel jonka nimi on Jätkä. Mentii maastoon Reetankaa (sisko) joka meni Poppisel. Jätkä olis kokoaja halunnu ravaa ja laukkaa, mut oli nii kauheesti lunta et tuli kauheet tilsat ettei oikee viittiny ravaa hirveesti. Jätkä innostu vähä tost lumen määräst, se ei ois millää malttanu kävellä samaa tahtii Poppisenkaa, vaa oli kokoaja menossa sen päälle ku käveltii sen takana.
Ratsastuksen jälkee tultii himaa ja meil oli melkee heti ruoka. Nyt oon vaa koneel, vois kattoo jonku leffan tai jotai, ja sit myöhemmi vois käydä kattomas jos ulkojää on viel siin kunnos et pystyy luistella, ku nyt on ollu plussaa pari päivää nii pitää toivoo ettei se oo sulanu siit päältä. En oo ottanu mitää kuvii tänää joten ei oo oikee mitää kuvii laitettavan. Kirjottelen myöhemmi lisää jos tulee jotai kerrottavaa :)


PS: Nii oon siis nytte taas kotona Nurmijärvellä ku olin to-ti mutsil, mut sit faija haki tiistain kotii.. Kauhee ikävä mun kultaa :( mut faija nyt jostai syyst ei anna mun mennä stadii joten istun nyt sit vaa kotona koneel. Tylsää.

< Eelis & Helmi pelas jotai pelii yks päivä läppäril. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti