tiistai 7. helmikuuta 2012

Kipeenä taas

Moikka! Ajattelin nyt vihdoinki alkaa kirjottaa blogii, vaikka jo jonkun aikaa sitten tämän tein. Näin aluksi voisin kertoo vähä ittestäni. No, mun nimi on Alexandra. Asun isän luona Nurmijärvellä, ja äiti asuu Pukinmäessä (Helsingissä), missä olen jokatoinen viikonloppu. Harrastan ratsastusta viereisellä yksityistallilla, ja alan ehkä vuokraa yhtä hevosta toiselta tallilta. Oon kuukauden päästä 16v ja mahtavat 161cm. Hmm.. Mitäs viel.. No meil on kaks pupuu, kolme kissaa ja kaks gerbiilii. :) Mulla on puolsisaruksia viisi, Lauri 13v, Reetta 11v, Max 8v, Eelis 4v (kuukauden päästä 5v) ja Helmi 3v.

Kuva ittestäni.


Tässä mun paraskaveri Vilma. Ollaa tunnettu eskarist saakka ja ollaa oltu siis samalla luokalla nyt ysiin asti :)


Siinä siis mun ja mun siskon (Reetan) gerbiilit, Tiuhti ja Viuhti. Vaikka Reetta onki vasta 11 vuotias, tuun sen kanssa parhaiten toimeen kaikista muista mun sisaruksista. Sille voin kertoo lähes mitä vaan ja muutenki sen kanssa on kiva olla :)


PS. Tänne saa kirjotella, jos on vaikka jotain kysyttävää  http://www.formspring.me/alegrauh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti